Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES “LA GRAN”, NOVA PROMOCIÓ D’IGUALADA COMERÇ ES PRESENTA AMB ÈXIT ROTUND

“LA GRAN”, NOVA PROMOCIÓ D’IGUALADA COMERÇ ES PRESENTA AMB ÈXIT ROTUND

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

La ciutat d’Igualada ha guanyat un nou esdeveniment, que de seguida ha guanuat els seus adeptes. També ha justificat altes expectatives que durant setmanes es dipositaven entre el públic.

Com en les millors gales, la Rambla Sant Isidre va aglutinar una munió de gent durant tot el dissabte amb motiu de la celebració de La Gran Festa del Vi. Realment feia goig veure aquest carrer cèntric ple de visitants, molts dels quals eren de fora de la ciutat. Aquesta activitat va ser la que va donar el tret de sortida a la primera edició de La Gran Setmana del Comerç. La Gran Setmana del Comerç és una nova promoció de l’entitat comercial igualadina i que consisteix en vincular dos binomis i envers de dos eixos temàtics: el vi i els descomptes, promociona i ofertes a un centenar llarg de comerços de la ciutat.

Si La Gran Festa del Vi va suposar el tret de sortida de La Gran Setmana del Comerç, el començament extraoficial d’aquesta iniciativa comercial es va donar el mateix divendres amb el Tast Solidari que Igualada Comerç va portar a terme a Escola Pia. Prop de vuitanta persones hi van assistir en aquest acte solidari i que va ssr conduït per dos conneguts sommeliers de casa nostra, Sònia Farran i Manel Pla. Es van poder tastar cinc vins de la comarca, gentilesa dels següents cellers: Bodegues Puiggròs (Òdena), Can Feixes (Cabrera d’Anoia), Puig-Romeu (La Llacuna), Bohigas (Òdena) i Torrens Moliner (Piera). En un acte amè i amb la participació de l’actriu Lloll Bertran que va fer un discurs breu, però molt emotiu, destacant els valors igualadins d’un altissim nivell, però poc explotats, es van poder recaurdar quassi 700 € pel Banc d’Aliments d’Igualada.

Imatge del Tast Solidari
Imatge del Tast Solidari

Endema, al centre de la ciutat La Gran Festa del Vi ja estava instal•lada, amb la participació de setze cellers de tot Catalunya, entre els quals hi eren quatre de l’Anoia. Tots ells d’un prestigi contrastat i d’un altissim nivell. A més a més dels cellers que oferien tastos de vins i caves, hi va haver la participació de xarcuters i formatgers de la ciutat amb diferents productes, elaborats per ells mateixos, com formatges i embotits. A cada banda d’aquest recorregut gastronomic de 20 estands, n’hi havien dos taquilles informatives i de venta de tiquets pel tast. Igualada Comerç va oferir tiquets a cinc euros que eren bescanviables per tres tastos en qualsevol dels vint estands representats en la Gran Festa del Vi, juntament amb una copa oficial de l’acte per poder fer els tastos. Igualada Comerç va posar a la venta 1.300 copes i al final de la jornada els va esgotar totes. Per l’altre banda es van vendre quassi vuit mil tiquets de tast.

Les botigues igualadines de comercialització de vins van ser les encarregades de vendre les ampolles de vi i cava dels cellers participants i que els visitants tenien l’oportunitat de tastar abans.

La Gran Festa del Vi estava obert a tothom, i des de la primera hora quan es va inaugurar la jornada, ales 11 del matí i fins a les 9 del vespre, una riuada de gents continúa s’acostava als estands col•locats al llarg de la Rambla. L’ambienta engrescador va fer que la Festa s’allarguès més alla de les 10 de la nit, i si no fos per l’organització que es va quedar sense genere i va haver de parar la música, de ben segur, els visitants satisfets es quedarien més temps.

La valoració i els elogis per l’organització i la massiva participació no podien ser d’alló mes bons. De fet, el mateix Director General de Comerç, Josep Maria Recasens, va destacar durant la seva visita a la Gran Festa del Vi la tasca que du a terme Igualada Comerç i va afirmar que amb activitats com aquesta es demostra que "és una entitat absolutament proactiva, ho és cap endins, oferint serveis i suport als comerciants, i ho és cap enfora, generant propostes atractives".

La Gran Festa del Vi s’ha imposat amb contundència en el calendari vitivinícola del nostre país. Tots els participants s’han quedat gratament sorpresos pel podr de convocatòria d’Igualada i han comentat que La Festa igualadna ha superat amb escreix altres mostres ja consolidades i amb molta més experiència. Naturalment, tots han demostrat la seva predisposició en participar en la Festa de l’any vinent, en una edició que de ben segur superarà l’actual en el contingut i en la quantitat.

Evidenment, la festa continua. Perquè, si el vi va ser el ganxo, el comerç és el gran protagonista. La Gran Festa del Vi i el Tast Solidari han servit com a obertura de la Gran Setmana del Comerç, durant la qual els botiguers de la ciutat ofereixen descomptes als seus establiments que són, com a mínim, del 20%, a més d’altres ofertes, promocions i activitats paral•leles, en les quals els visitants hi podran trobar més d’un centenar de comerços adherits a la iniciativa de sectors tant diversos com la moda, l’alimentació o els electrodomèstics. Igualada Comerç ha editat un díptic amb la relació de tots els comerós participants que es pot consultar a la pàgina web de l’entitat.

Durant tota aquesta setmana i fins el dissabte, dia 17, els igualadins i els visitants tindràn l’oportunitat de beneficiar-se d’aquestes promocions. Només cal buscar els establiments comercials amb el poster “La Gran” i els productes en promoció marcats amb les etiquetes vermelles.

Amb aquesta iniciativa el comerç d’Igualada consolida la capital de l’Anoia com un referent comercial a la Catalunya interior.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com