Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES IGUALADA COMERÇ S’AFEGEIX OFICIALMENT A LA MARCA “BOTIGUERS PEL PAÍS”

IGUALADA COMERÇ S’AFEGEIX OFICIALMENT A LA MARCA “BOTIGUERS PEL PAÍS”

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

La marca “Botiguers pel país” neix amb la voluntat de donar a conèixer als ciutadans i als consumidors la transcendència del nostre comerç, així com els avantatges que aquest presenta: diversitat, proximitat, arrelament al país, a la llengua i a la cultura, sostenibilitat, familiaritat, fiabilitat, serveis especialitzats i preus competitius.

Botiguers pel país

Per aquesta raó, s’ha creat la marca “Botiguers”, que és el que som, i “pel país” que és el que fem, abans, ara i sempre, perquè formem part indissoluble de l’entramat social i econòmic, des dels petits pobles fins a les grans ciutats. El logotip també vol representar la pertinença al país i al paisatge urbà, a través de la representació figurada d’un carrer, on conviuen en harmonia botigues i portes d’habitatges.

A més, doncs, d’aquest primer objectiu d’informació i de sensibilització, “Botiguers pel país” vol esdevenir un segell de qualitat d’aquells establiments, associacions i gremis que compleixen els estàndards mediambientals, de reputació i de responsabilitat, que competeixen lleialment, que afavoreixen la responsabilitat social, l’accessibilitat i el compromís amb l’entorn, entre d’altres. Aquests són requisits dels comerços del segle XXI. Gràcies a la marca “Botiguers pel país”, el consumidor associarà el comerç que tingui el distintiu amb qualitat, excel·lència i garantia, fet que es traduirà en valor afegit per a les nostres botigues i per al nostre sector.

Aquesta declaració d’intencions s’articularà a través de campanyes tradicionals i, especialment, a través de campanyes en línia que puguin generar trànsit cap a les botigues i que ens permetran una màxima efectivitat amb menys cost. En aquests moments, l’eficàcia d’Internet i de les xarxes socials és molt propera als canals de comunicació tradicionals, com ara la televisió.

Serà una acció de llarga durada en què utilitzarem els smartphones (telèfons mòbils amb accés a Internet), les xarxes socials i una acció de màrqueting de guerrilla per fer publicitat viral. En una ocasió George Bernard Shaw va dir: “El somriure és la distància més curta entre dues persones”. Doncs bé, “Botiguers pel país” s’adreçarà a un consumidor cada vegada més compromès per conscienciar-lo de la importància del comerç de proximitat, a través d’una campanya empàtica i d’alt contingut social que defensarà els valors associats a la nostra activitat: proximitat i sostenibilitat.

De manera conjunta i prèviament a aquest llançament, tots haurem de fer un esforç per entendre i posar en valor la marca “Botiguers pel país”. Cal, doncs, donar suport a aquesta marca “paraigua” per aconseguir el compromís que permeti posar en relleu, ara més que mai, els avantatges i la importància del sector del comerç per a la societat catalana.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com