Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES PER NADAL, IGUALADA, EL MILLOR CENTRE COMERCIAL URBÀ

PER NADAL, IGUALADA, EL MILLOR CENTRE COMERCIAL URBÀ

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Com cada any per aquestes dates, la UBIC ha preparat per festes de Nadal una ambiciosa campanya promocional i comercial. Enguany, la campanya consistirà d’una sèrie d’animacions al carrer per diferents zones comercials, un atractiu sorteig i una forta publicitat comercial.

“Per Nadal, Igualada, el millor Centre Comercial Urbà”, amb aquest títol, la UBIC començarà aquest dissabte, dia 2 de desembre una de les promocions més importants de l’any. La banda xaranga “Los Labradores” inicia aquesta sèrie d’activitats per diferents zones comercials de la ciutat, aquest dissabte, dia 2 de desembre, per la tarda. La UBIC continuarà amb diferents espectacles i animació tots els dissabtes restants de l’any i també el diumenge, 24 de desembre i el divendres dia 5 de gener de 2007. En les successives edicions l’entitat informarà de les activitats amb les que es continuarà la programació.

D’altra banda, la UBIC ha preparat un atractiu sorteig de quatre televisors plasma de 42 polzades amb TDT. Les bases expliquen que tots els establiments de la UBIC repartiran fins el dia 5 de gener, entre tots els seus clients els números pel Sorteig de 4 Televisors Plasma de 42” amb TDT. Les butlletes premiades han de coincidir amb el número del 1er. Premi del Sorteig de la Loteria Nacional “el Nen” (dia 06/01/07). Els/les guanyadors/es s’hauran de posar en contacte amb la UBIC personalment o per telèfon al 938 051 419 com a màxim fins dimecres 31/1/07, abans de les 21h. La persona guanyadora es farà càrrec de recollir el premi personalment. No s’admetran canvis. El color de la butlleta determina el televisor al qual opta en el sorteig, així com l’establiment en el que està exposat. En cap cas el premi quedarà desert. Si no es presentés la butlleta guanyadora en la data indicada, es lliurarà el Televisor corresponent al portador de la butlleta amb el número immediatament superior entre butlletes coincidents amb color, i així successivament, presentades fins el 31/01/07. Cal destacar que la UBIC ha imprès 400.000 butlletes i les començarà a repartir entre els seus associats ja aquesta setmana.

La campanya de comunicació, publicitat i propaganda que la UBIC ha preparat serà també molt forta. Un dels factors determinants per atraure el públic de diferents ciutats i crear un pol important d’atracció, és precisament una bona comunicació. Les campanyes radiofòniques, anuncis, revistes especials, notes de premsa i màrqueting directe han d’aconseguir portar visitants de fora de la comarca. La bona experiència de l’última edició de la Botiga al Carrer justifiquen aquesta inversió en la comunicació d’aquest esdeveniment.

La UBIC preveu enguany una bona campanya de Nadal. Cal recordar que aquesta època aglutina en casos d’alguns sectors comercials quasi el 50% del volum total de vendes de l’any. També es preveu que la despesa dels clients augmenti lleugerament per sobre de l’any passat. Els sectors de joguines, roba, electrodomèstics, l’alimentació i complements, seran els que tindran més feina. Per complementar l’ambient de la campanya, ara només cal esperar que per fi, comenci a fer una mica més de fred.

Més informació de la campanya poden trobar a la pàgina web de la UBIC: www.ubic-igualada.com

extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com