Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES DESENES DE MILERS DE PERSONES INVAEIXEN LA BOTIGA AL CARRER D’IGUALADA

DESENES DE MILERS DE PERSONES INVAEIXEN LA BOTIGA AL CARRER D’IGUALADA

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Multitut a la Pl. de Cal Font
Multitut a la Pl. de Cal Font
És una realitat! La Botiga al Carrer és una de les marques igualadines més conegudes a Catalunya. Desenes de milers de persones d’arreu del país són el testimoni. Aquesta activitat, sembla que no té límits. Cada vegada són més i més visitants que hi arriben a la nostra ciutat amb el motiu d’aquesta promoció de la Unió de Botiguers i Comerciants d’Igualada. Riuades de visitants van tornar a ocupar un macro espai comercial a l’aire lliure. Aquesta última edició del dissabte passat ha tornat a eclipsar moltes edicions dels altres ciutats i superar-se, augmentant el nombre de visites en respecte de l’última edició igualadina.

Tot va anar tal i com l’organització va planificar, fins i tot, temps, una incognita, que una vegada més va acompanyar. Pot ser massa i tot, perquè les peces d’abric desprès d’aquest curt i caluròs hivern buscaven sortida. No obstant això, els comerciants estaven d’allò més contents. No paraven de treballar i al final de la jornada es podien veure només les cares contentes.

L’aposta de la UBIC d’estendre la publicitat fins als límits de Barcelona va donar molt bons resultats. Com mai fins ara, es podien trobar els visitants de Baix Llobregat, Manresa, comarques de Ponent i un llarg etc.

Per aquest motiu, cal aprofitar més encara aquest bon moment de la ja famosa promoció de la UBIC. És important que tots s’impliquin el màxim possible a promoure la Botiga al Carrer de la nostra ciutat, institucions i mitjans de comunicació locals, els mateixos comerciants, etc. Realment, és un dels no gaires productes “Made in Igualada” genuïns, de la qual tota la ciutat es beneficia. A més a més el seu èxit fa promoure el nom d’Igualada arreu de Catalunya.

La gràcia i la particularitat de l’edició igualadina és que aquí, la Botiga al Carrer no és només un acte típic de compra. És molt més, és passejar, és un acte lúdic, amb molta animació, és un acte social, quan es troben amics i coneguts, és un acte ineludible per molta gent.

Mims actuant a la Botiga al Carrer
Mims actuant a la Botiga al Carrer
I d’animació n’hi havia molta. La discreta, però agradable megafonia per tota la zona peatonal feia les compres més agradables. D’altra banda, n’hi havia dos grups de monitors que feien maquillatge infantil durant tot el dia i sense parar. Com què la imatge de la campanya era un pallasso, aquest dibuix va ser l’estrella i es podien veure molts infants pintats d’aquesta manera. També, n’hi havia l’actuació de dos mims que, sense ni una sola paraula, realitzaven gags simpàtics pel matí i a la tarda.

No obstant això, l’animació més esperada i concorreguda va ser la 1ª Cursa dels cambrers/cambreres d’Igualada i comarca de l’Anoia. La cursa es va realitzar a les 12 hores a la Rbla. St. Isidre i es va fer en un tram de 60 metres aprox. amb l’inici davant del restaurant El Jardí i amb el final al davant del Cal Ble. La competició va oferir moltíssima diversió a assistents i participants.

Recordem que la competició va consistir en recórrer 60 metres aprox. sostenint amb una mà una panera amb varis elements, una ampolla de cervesa sense alcohol i dues copes plenes. Els participants havien de vestir amb el seu uniforme habitual. El vessament d’ampolla o de les copes suposava l’eliminació de la cursa. Cada cursa comptava amb tres participants com a màxim. La resposta dels participants va ser més que satisfactòria. Al final van participar 15 participants de 6 diferents establiments de restauració, Ca la Nuri, Bar la Trucha, Casa Roure, Keops/Kefren, Hotel Ciutat Igualada i Obidi’s.

Desprès de dues rondes molt competitives de les curses eliminatòries, es van presentar tres finalistes a la cursa final. En una final molt emocionant, es va proclamar com el guanyador Ivan Perez Urueña, cambrer de l’Hotel Ciutat d’Igualada, mentre que el segon lloc va ocupar Angel Sanchez Calvache, i el tercer, Mariano Segado Raul, tots dos de l’establiment Bar la Trucha. Els premis consisteixen en 200, 100 i 50 € en vals de compra de la UBIC. Els restaurants d’on provenen els guanyadors també tenen premis.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com