Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES AQUEST ANY, NADAL A IGUALADA

AQUEST ANY, NADAL A IGUALADA

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Cartell de la Campanya de Nadal de 2007
Aquest és el títol escolit per la UBIC per acompanyar la Campanya de Nadal de 2007. Tot apunta que enguany l’entitat igualadina ha preparat una promoció bastant diferent de les que estem acostumats i de les que es poden veure a les altres ciutats.

Campanya de Nadal, representa unes dates especials quant els nostres carrers estan replets de gent que compren, passejen, o simplement surten a divertir-se i disfrutar de l’ambient nadalenc. Els principals carrers absorbeixen milers de persones i, juntament amb els comerços, lluiexein la seva millor gala. És l’època quant s’intenta adornar els balcons, aparadors, llums i vies públiques amb la decoració nadalenca. Alguns aposten per il·luminació, els altres per elements decoratius i, un gran nombre per figures típiques de Nadal.

Entre aquest grup, n’hi ha molts que penjen a les seves botigues, aparadors o balcons les figuers de Pare Noel, en diferents postures. No obstant això, el gran públic no té l’oportunitat de veure els elements típics d’aquí, fins el dia de Reis d’Orient.

Per aquest motiu la UBIC proposa tornar a les tradicions i aposta per recrear un ambient festiu, alegre i sobretot de casa nostra, d’Igualada i Catalunya. Amb aquest objectiu els comerciants d’Igualada han realitzat una figura de Camell amb les mides reals que anirà visitant diferentes zones comercials de la ciutat i brindarà l’oportunitat a tots els infants que portin els vals UBIC de fer una foto gratuïta sobre camell, realitzada per establiments de fotografía asociats a l’entitat. D’altra banda, es realitzarà un sorteig de quatre viatges per a dues persones a Tunísia, amb l’exursió sobre camell inclosa. Al principi, la figura anirà acompanyada amb els personatges típics, tot intentant fomentar l’imaginació de petits i grans.

Cal destacar no només l’aspecte decoratiu de la iniciativa, sinò també i sobretot, els efectes informatius i divulgatius que acompanyen la campanya. Hem de recordar que l’any passat es va crear a Igualada un moviment social “pro-patges”, reinvindicant el retorn d’aquest elements de casa nostra, en lloc, o almenys paral·lelament de “Pare Noel-s”. Pensem que són unes dates ideals per explicar el significat de mantenir vives les nostres tradicions.

La UBIC és disposa a portar a terme aquesta iniciativa inèdita a l’Anoia, que, tornarà a posar Igualada i la comarca, una altra vegada, a les portades de principals mitjans de comunicació nacionals.

La campanya de comunicació, publicitat i propaganda que la UBIC ha preparat serà també molt forta. Un dels factors determinants per atraure el públic de diferents ciutats i crear un pol important d’atracció, és precisament una bona comunicació. Les campanyes radiofòniques, anuncis, notes de premsa i màrqueting directe han d’aconseguir portar visitants de fora de la comarca.

Es preveu que la despesa dels clients augmenti lleugerament per sobre de l’any passat. Per enguany, s’espera que cada ciutadà gasti 900 € en regals de Nadal. Cal recordar que aquesta època aglutina en casos d’alguns sectors comercials quasi el 50% del volum total de vendes de l’any.. Els sectors de joguines, roba, electrodomèstics, l’alimentació i complements, seran els que tindran més feina.

Propera semana, la UBIC donarà més detalls d’aquesta nova Campanya de Nadal i la programació de la mateixa.

Més informació de la campanya poden trobar a la pàgina web de la UBIC: www.ubic-igualada.com


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com