Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES BOTIGA LA CARRER, LA MILLOR FORMULA PER AFRONTAR LA CRISI

BOTIGA LA CARRER, LA MILLOR FORMULA PER AFRONTAR LA CRISI

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Imatge de la 25ª edició
Imatge de la 25ª edició
Sembla que no n’hi ha cap circumstancia econòmica, ni adversitat climtatològica que pot amb la Botiga al Carrer d’Igualada. Com sempre, un llarg centenar de comerços i milers de visitants d’arreu de Catalunya han passat per la nostra ciutat a “anar de compres”, una filosofia de viure la ciutat, disfutar d’un ambient agradable i aprofitar-se de les millors oferetes dels comerços igualadins.

Com ja s’ha avançat, aquesta era la 25ª edició de la Botiga al Carrer. Encara, en aquests temps difícils, no deixa de ser una commemoració important, i l’organització tenia una tasca difícil. L’objectiu d’aquesta propera edició era claríssim, tornar a engrescar la gent, no només des del punt de vista comercial, sinó social, i contribuir a il·lusionar els participants i públic en general.

Una receta contra la crisi en forma de molta animació, publicitat, promocions, sorteigos i sobretot, una extensa oferta comercial què la UBIC ha posat a l’abast de tothom i qua ha tingut una excel·lent resposta entre els visitants d’arreu.

Certament, l’entitat ha volgut transmetre amb els seu eslògan “Vitaubic”, la necessitat de relaxació, la sensació de benestar d’una activitat, com “anar de compres”, o fins i tot, la intenció d’oblidar, encara per un dia, els problemes quotidians.

I, el resultat unànime era que això s’ha aconseguit. Igualada sencera, acompanyada de visitants dels indrets tant llunyans com Sarragosa, Lleida, Barcelona, Terrassa i un llarg etcetera s’han volcat amb el nostre comerç. Des de la primera hora de matí, ja s’estaven formant cues de clients impacients. Per sort, tot acompanyava, prometent una jornada per recordar. El temps primaveral, una gran oferta de més de cent comerços distribuïts per les zones més cèntriques de la ciutat, activitats per menuts, animació al carrer provocadora i espectacular, a més a més d’una novetat, Mostra de tast i productes del Barri St. Agustí, certament amb una assistència i participació de públic molt nostable. Amb la col·laboració dels alumnes d’Escola Pia i els comerciants d’alimentació d’aquella zona es van poder probar, per un preu mòdic d’un euro, els productes i tastets del barri. Aquesta activitat realitzada per part de l’Oficina del Barri St.Agustí i amb la col·laboració de la UBIC tenia com l’objectiu revitalitzar el barri, des d’una òptica comercial.

Cursa amb sabates de talons
Cursa amb sabates de talons
Entre tots aquest ingredients, cal destacar també la primera cursa amb sabates de talons. Una activitat simpàtica que va aplegar centenars de curiosos que van poder observar set corredores i corredors atrevits i els que van recorrer una distància de trenta metros amb sabates que havien de tenir set centimetres de taló com a mínim. Encara que la UBIC tenia un metge a atendre possibles lessions, no es va precisar la seva assistència i tots els participants van acabar la cursa sans i estalvis i per cert, amb unes marques de velocitat molt altes.

Els primers quatre llocs i els guanyadors de 100 € en vals de compra en els comerços sponsors de la campanya són:

1.er- José Miguel Martinez

2.on- Rafael Caldito

3.er- Marta Ferran Marsal

4.art-Carla Àvila Exparis

Una altre punt àlgid de la diada va ser el sorteig de 1.000 euros en vals de compra bescanviables en els comerços UBIC. La gunayadora de premi principal patrocinat per la UBIC va ser Francesca Vallès Muray.

D’altre banda es va fer el sorteig de diversos premis, gentilesa d’altres sponsors de la campanya:

CAL FONT-WELLNESS CENTRE

-1 VAL PER UN MASSATGE-Dolors Jorba

-1 ENTRADA PER A DUES PERSONES PER GIMNAS I SPA-CAL FONT- Núria Canals

-1 ENTRADA PER A DUES PEROSNES PER GIMNAS I SPA-CAL FONT-Emília Muset

-1 VAL PER 10 SESSIONS UVA CORPORAL-CAL FONT- Marcel·lí Jorba Ballabriga

EL CENTRE-ESTÈTICA I SALUT

-1 MANICURA A LA FRANCESA- Puri Gonzalvo

-1 PEDICURA + CALLOSITATS-Mbarek El manssouri

-1 TRACTAMENT FACIAL A ESCOLLIR-Sira Roset Torrents

-1 VAL PEL 5 SESSIONS UVA CORPORAL-Marta Llacuna Fàbregas

-1 BRONZEJATS INSTANTANI FACIAL-Teresa Guixà Seuba

-1 BRONZEJATS INSTANTANI FACIAL-Cristina Miquel Jorba

-1 BRONZEJATS INSTANTANI FACIAL-Raquel Rueda Leal

MASSADA-NATURAL THERAPY

-1 CURA ANTIESTRÈS- Amar Lakli

SÍLVIA GUILERA-ESTÈTICA TERÀPIES

-1 MASSATGE AYURVEDES CRANI-FACIAL-Anna

-1 MASSATGE AYURVEDES CRANI-FACIAL-Lídia Díaz Martín

-1 MASSATGE AYURVEDES CRANI-FACIAL-Montse Farres

-1 MASSATGE POLINESIA-Montse Plasencia

-1 MASSATGE POLINESIA-Montserrat Martínez Pulido

-1 VAL PER 5 SESSIONS UVA FACIAL I CORPORAL- MªÀngels Vidal Mas

La Botiga al Carrer d’Igualada és realment una particularitat de la nostra ciutat. Encara que n’hi ha moltes altres ciutats que organitzen aquesta activitat, només aquí una activitat purament comercial està tant barrejada amb passeig, diversió, relacions ciutadanes i lleure.

La Botiga al Carrer és realment una activitat que fa la promoció de la ciutat d’una manrea extraordinària, perquè cobreix una àrea molt extensa, des de la Plaça de Cal Font, fins a la Plaça del Rei i d’aquesta manera convida a tothom a circular i descubrir Igualada i el seu comerç.

El que és important és que es va aconseguir oferir “una cura” anticrisi i administrar una bona dosi d’optimisme i d’alegria, encara que fòs només per una dia.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com