Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES IGUALADA, CAPITAL COMERCIAL D’OUTLET

IGUALADA, CAPITAL COMERCIAL D’OUTLET

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Excepcional, aquesta és la frase més utilitzada de comerciants que han participat aquest passat dissabte a l’”Outlet al Carrer”, quan s’els preguntava de com havia anat la jornada. Al final, el treball de més de tres mesos ha donat fruits. Una veritable invasió de gent, desde les terres de Lleida, fins a Barcelona, van passar un dia complert a Igualada, combinant bones compres, dinant als restaurants de la ciutat, passejant i coneixent el llegat cultural Igualadí. Milers de persones d’arreu de Catalunya no es van decidar només a comprar a la Rambla , sinó van omplir tot el centre comercial de la ciutat. D’aquesta manera es va complir el principal objectiu d’Igualada Comerç Ubic, que era fer promoció de la marca “Igualada”. Els parquings plens, els carrers també, i a més a més en un ambient divertit i festiu.

Tot això és el resultat del gran esforç per promocionar aquesta nova promoció. Es va fer la màxima difusió de la mateixa. Des de fa dies, a les principals emisores es podia escoltar la falca, es van posar anuncis a la prensa, i es van repartir més de 150.000 paskins i palnols comercials, arribant aquests fins a Lleida.

L’altre objectiu, promoure les ventes en una època quan la crisi econòmica afecta el comerç, es va superar amb escreix. El repte era complicat, perquè els comerciants tenien com a referència el volum de negoci que es realitza per la Botiga al Carrer, però encara així, tothom estava molt content. Ubic Igualada Comerç considera aquest fet molt important, doncs, era una injecció de moral i optimisme que de ben segur donaràn alè de cara de la propera campanya comercial.

Les carpes de participants van omplir la Rambla , que estava plena de punta a punta. Cinquanta parades que n’hi havien representaven els comerciants que van tenir sort de inscriurse a temps, perquè la demanada era molt més elevada, i molts associats es van quedar fora. De fet, tal i com es va anunciar, les inscripcions a “Outlet al Carrer” han tingut des del principi un accelerat ritme i en només un parell de setmanes, a la UBIC van arribar quassi totes inscripcions, arribant així en temps record a 50 places inicialment previstes.

La jornada va transcorrer i va funccionar com un relotge. El cel que amenaçava al matí, al final va tenir pietat i va perdonar als visitants la pluja que es veia caure. Per l’altre banda, les carpes instal·lades feien una imatge inusual a la Rambla i donaven una impresió d’unió i força. Mica a mica, el carrer es va començar a omplir amb la gent i l’ambient es va convertir molt ràpidament en un espai de passeig, compres i lleure. La UBIC va repartir més de mil globos als infants i els cambrers infiltrats van fer delícies al públic sorprès i excepcionalment col·laborador amb les seves simpàtiques bromes i gags.Tot això acompanyat amb un fil musical, com si d’un gran centre comercials es tarctès.

Aleshores d’ara, Igualada Comerç UBIC està recollint dades de l’enquesta distibuïda inmediatament al finalitzar l’acte. Aquest document servirà per treballar de cara de futures edicions. Amb suggeriments dels seus associats i alguns plantejaments nous, la UBIC tindrà per devant una tasca díficil per superar l’alt llistó de aquesta primera edició dela nova promoció comercial, l“Outlet al Carrer”.

De moment, l’entitat comercial Igualadina ja està treballant en la preparació de la nova edició de la “Botiga al Carrer”, que es farà el dissabte, dia 5 de setembre.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com