Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES EL TEMPS FA TREGUA PER DEIXAR LLUIR LA BOTIGA AL CARRER AMB EL SEU MÀXIM ESPLENDOR

EL TEMPS FA TREGUA PER DEIXAR LLUIR LA BOTIGA AL CARRER AMB EL SEU MÀXIM ESPLENDOR

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Gran afluència durant tot el dia
Gran afluència durant tot el dia
Encara que enguany els preperatius de la Botiga al Carrer estaven enllestits fa dies, un únic factor, meteorològic, no deixava tranquils els organitzadors de l’esdeveniment. Les previsions de cinc dies abans de l’activitat eren molt pessimistes. Finalment, el cel de dissabte al matí va regalar i posar el punt més important i culminant de setmanes de preparacions.

El passat dia 6 de març, semblava ser que els ciutadans i els visitants tenien ganes de sortir i aprofitar al màxim els últims dies d’hivern i de les rebaixes de la temporada. Per aquest motiu des del bon matí els pàrquings ja havien penjat el cartell de complert. El sol i una temperatura ideal van acompanyar milers de clients d’arreu de Catalunya. Segon algunes declaracions, la part matinal de la Botiga al Carrer va ser una de les millors dels últims anys. Realment era agradable veure aquest bullici de gent als carrers cèntrics de la ciutat i un llarg centenar de comerços associats d’Igualada Comerç UBIC va poder fregar les mans.

La tarda, com ha demostrat la dinàmica dels últims anys, va tenir encara més afluència del públic, malgrat el fet que les millors compres es realitzen al matí. Segons alguns comentaris dels visitants, les anglomeracions als carrers cèntrics de la ciutat semblaven a Paseig de Gràcia, el carrer comercial de referència, no només de Catalunya, sinò d’Espanya.

La mostra de l’excel·lent marxa de la diada va ser l’urna totalment plena del sorteig que havia realitzat Igualada Comerç UBIC. Recordem que s’havia fet un sorteig amb més de 2.000 € en premis. L’entitat informa que des de dimarts es podran consultar els noms dels premiats, través de la pàgina web d’Igualada Comerç UBIC, www.ubic-igualada.com . No obstant això, els organitzadors trucaràn personalment els guanyadors per informar-los d’aquesta notícia.

Cal destacar que la forta campanya publicitària i radiofònica, i una sèrie d’activitats com maquillatge infantil, exposicions, com la mostra i punt d’informació sobre l’energia solar fotovoltaica, expectacles, com espectaculars exhibicions de bicicletes BMX i Free Style van complir amb l’objectiu de fer una jornada inoblidable. No era fàcil, doncs, sendes activitats s’estaven realitzant a Vilafarnca del Penedès i a Vilanova i Geltrú. Malgrat això la força i la qualitat dels comerços i els productes ofertats d’Igualada van ser determinants que el públic es decideixi a visistar la ciutat d’Igualada.

Un punt “calent” va ser també a la Plaça de la Creu on hi era la Mostra i tast de productes del barri St. Agustí, i al carrer Sant Simplici, amb tallers de Cuina infantil adreçats a menuts (coordinades per l’oficina del Barri St. Agustí). Segons els responsables, es van vendre tots els tiquets i es van superar totes les expectatives.

No obstant això, un dels moments més emotius, va ser a la Rambla St. Isidre, a l’hora d’entregar el taló per fer escola a la regió d’Anantapur, Índia, al director de la Fundación “Vicente Ferrer” a Espanya, el Sr. Jordi Folgado. Al mateix lloc durant tot el dia n’hi havia l’exposició sobre els projectes de la Fundación i la projecció del documental "Construint Somnis Impossibles”.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com