Anar a pàgina inicial
Facebook Twitter YouTube  Issuu


ACTUALITAT IGUALADA COMERÇ NOTÍCIES COMPRES AL SON DE TRAVIATA

COMPRES AL SON DE TRAVIATA

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina. Versió per imprimir.

Gran afluència en un potent "shopping line"
Gran afluència en un potent "shopping line"
Qui diu que la cultura i el comerç tenen poca cosa en comú? De que no és així, es va veure el cap de setmana passat a Igualada. Dins el marc d’Outlet al Carrer, amb milers de persones com a testimonis es va poder viure una activitat mai presenciada als carrers de Catalunya. En un escenari inmillorable, amb una setentena llarga de comerços, repartits ente la Rambla Sant Isidre , c/Garcia Fossas i la Plaça de la Creu, es va realitzar una mena de “flashmob”, amb quatre personatges que van interrompre de manera totalment innesperada a la gran escena comercial.

Tot va començar quan a les 12 en punt, a la cruïlla de Sant Magí amb la Rambla, un Policía Local (interpretat per Josep Ramon Oliver, bariton) va començar a cantar àries del “El barber de Sevilla”, de Gioacchino Rossini, concretament la cèlebre obertura de Figaro. En primer moment el nombròs públic va quedar atònit amb la inusual escena. No obstant aixó, mica a mica es van començar a adonar que es tractava d’un cantant disfressat que just començava a fer delicies als assistents.

A continuació, en el fons va apareixer discretment una venedora de globus (Sheila Grados, soprano), i a sorpresa de tots, va continuar cantant els fragments de “O mio babbino caro” fenomenal peça de Puccini.

Desprès d’ella, en un altre extrem de l’improvisat escenari, es va començar a escoltar la dolca veu de “Carmen” del Bizet, en aquesta ocasió d’ una dependenta amagada (Eulalia Santova, mezzosoprano) dins un comerç participant.

L’incredul i enmaravillat públic no acabava de assentar les emocions, quan un dedicat escombriaire (Carles Prat, tenor) donava pas a conneguda “La donna è mobile” de l’òperaRigoletto ” de intemporal Giuseppe Verdi , i tot a continuació va fer un memorable duo amb “venedora de globus” (Sheila Grados, soprano) interpretant “Parigi o cara” de Traviata.

I per final, com no, tots plegats, amb públic i tot, que amb un popular “Libiamo”, brindis de la mateixa opera “Traviata” de Verdi.

Aquesta actuació que es va repetir a les 7 també, pel públic de la tarda, va ser l’activitat sorpresa i estrella incorporada dins del marc de la tercera edició d’Outlet al Carrer, i amb la que Igualada Comerç UBIC va premiar tots els assistents. Amb l’inestimable recolçament d’”Amics d’Òpera d’Igualada”, els organitzadors de l’acte van començar les preparacions ja fa dos messos. La dificultat afegida era que, com es tractava d’una sorpresa no es podien fer proves de só, assajos es va realitzar pràcticament “in situ”, i la realització comportava presa de decisions ràpides. Malgrat aixó, tot va sortir molt bé, sobretot en la segona aparició. La rebuda del públic va ser espectacular. Els aplaudiments al finalitzar l’actuació del matí es van allargar en més d’un minut!

L’entitat ja ha realitzat un video que serà penjat al popular canal Youtube. Sota l’adreça: http://www.youtube.com/user/IgualadaComerc es podrà descarregar a partir de dimarts d’aquesta setmana el video amb el nom “Flashmob. Òpera a l’Outlet al Carrer d’Igualada”. També, els organitzadors animen a tots els espectadors que hi van presenciar i gravar amb les seves càmeres aquest esdeveniment, a penjar les seves obres.

Al marge d’Òpera, cal dir que el principal motiu de l’exitosa jornada de dissabte, Outlet al Carrer, va atraure, segon els organitzadors, entre 10.000 i 15.000 persones de tota Catalunya. Les oportunitats d’adquirir tota mena de productes de les campanyes anteriors i de l’any passat, en el format outlet, es demostren com una exitosa formula amb la que el comerç d’Igualada intenta superar aquestes èpoques convulsives. També es perfila com una acertada promoció de la ciutat en general.

Perquè, el dissabte passat Igualada va lluïr la seva cara més amable. Una interminable invasió de gent, desde les terres de Lleida, Manresa, fins a Barcelona, van estar un dia sencer a Igualada, anant de compres, disfrutant la gastronomia dels restaurants de la ciutat, passejant i coneixent l’història i la cultura d’Igualada. Tot el centre comercial de la ciutat es va omplir, i la marca “Igualada”, es va donar a conèixer en un ambient divertit i festiu. Pràcticament, tots els sectors econòmics de la ciutat igualadí es van beneficiar de visitants i turistes d’aquell dia. I no només el comerç, sinò, moltes activitats i serveis de la ciutat. Cal destacar que dos punts d’informació que l’entitat va tenir durant la jornada d’aquest dia, una a la cantonada del c/St. Magí amb la Rambla, i l’altre, prop de l’Arxiu Municipal, a la Plaça de la Creu, van servir també que es distribuès l’informació turística de la comarca de l’Anoia, una iniciativa enmarcada dins el projecte de la Taula de Turisme de la comarca i amb un destacable interès per part dels visitants. Al llarg d’aquesta setmana Igualada Comerç UBIC realitzarà el sorteig de la magnifica bici elèctrica, entre tots els visitants que hi van participar.

Cal destacar que, malgrat milers de persones, no hi va haver cap incident, doncs, tots els serveis van funccionar a la perfecció, trànsit, seguretat, etc.

Les entrevistes a peu de carrer demostren que tant els visitants, com els comerços participants otorguen una nota molt notable a aquesta iniciativa que ja va per la seva quarta edició.

A l’espera de resultats de números oficials i resultats de l’enquesta que s’està recollint, Igualada Comerç UBIC ja s’està preparant per la propera activitat estrella, la “Botiga al Carrer”, que es farà el dissabte, dia 4 de setembre.


extranet associats


Igualada Comerç c/ Sant Jordi, 11   08700 Igualada   T 938051419   avís legal   contactar   Mapa Web   

 www.aladetres.com